Morgonklubben är tillbaka med ett nytt avsnitt. Var det rätt av Malmö FF att sparka Miguel Angel Ramirez? Och vad tycker Nordin Gerzic och Alexander Axén om att Kim Hellberg besöker Hammarbys träningsanläggning? Dessutom summeras vårsäsongen där Alexander Axén har fått nog: ”Jag är så trött att jag spyr”, säger experten.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Aftonbladet/TV4. Innehållet i podden är skapat av Aftonbladet/TV4 och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.