Var och när gick det snett? En återblick i den digitala kommunikationens historia för att hitta ursprunget till dagens fallande kommunikationseffekter.

 I veckans avsnitt gästar Fredrik Hallberg som är managementkonsult på Kapero, som arbetar med att effektivisera och strömlinjeforma marknadsavdelningars medieinsatser, organisationer och processer i en digital transformation. Fredrik har mer än 20 års erfarenhet av medieval och medieekonomi och var en av Sveriges första digitala strateger. Han är en omtyckt talare på många publika seminarier och har undervisat i marknadskommunikation och innovation på Handelshögskolan i Göteborg, IHM Business School, Berghs School of Communication, Hyper Island och KTH Executive Education m.fl. Han har suttit i juryn för Guldägget, Stockholm Mediaweek och 100 wattaren. Han titulerar sig ofta som en marketingnörd eller som snowboardfarfar.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Damon Razazi. Innehållet i podden är skapat av Damon Razazi och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.