We did it! Sean and I coordinated our schedules and join our forces once again to talk “House of the Dragon”. This time, it’s episode 2. Is it better or worse than episode 1? It’s almost a moot discussion since the show remains pretty strong.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Sean T. Collins & Stefan Sasse. Innehållet i podden är skapat av Sean T. Collins & Stefan Sasse och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.