Avsnitt #6 Madeleine Lassoued - Marknadschef på Volvo On Demand Sveriges Marknadschefer Spela Dela Facebook Twitter Kopiera länk
Madeleine Lassoued, Marknadschef på Volvo On Demand, berättar bland mycket annat om: - Hur marknadsteamet på Volvo On Demand har förändrats under de senaste åren - Vikten av att ha transparenta byrårelationer - Hur byråer kan vara en viktig komponent i arbetet med att kompetensutveckla marknadsteamet - Hur Volvo On Demand arbetar löpande med varumärkesundersökningar - En kampanj som “floppade” och vikten av att lära sig av sina misstag - Hur de har arbetat med fokusgrupper och vikten av kvalitativ data - Hur Volvo On Demand och andra aktörer i segmentet påverkar stadsutvecklingen - Hur hon tänker kring att sätta en mediebudget och vikten av att isolera, testa och mäta - Hur hon arbetar med en övergripande årsplan - Hur copy är en core-funktion i Volvo On Demands marknadsteam Varmt välkommen att lyssna! Programledare: Martin Matiesen och Sandra Modée Producent: Peder Groth, Dogwood AB Länk till poddens hemsida: https://sverigesmarknadschefer.se/ Rss Apple Podcaster →