Avsnitt #2 Pierre Norberg - Marknadschef på Tradera Sveriges Marknadschefer Spela Dela Facebook Twitter Kopiera länk
Pierre Norberg, Marknadschef på Tradera, berättar bland mycket annat om: - Hur marknadschefsrollen har förändrats de senaste åren - Hur kompetensutveckling är ett teamwork - Vikten av att följa och förstå kunden genom hela kundresan - Utmaningen med felaktig data, och hur den kan leda till felaktiga beslut - Hur lågkonjunkturen påverkar Tradera - Värdet av att bygga en bra kultur på marknadsavdelningen och anställa “do:ers” - Varför han tröttnat på reklam- och mediebyråer - Varför han älskar obetald marknadsföring - Hur live shopping blev en flopp för Tradera - Rivaliteten mellan Tradera och Blocket - Hur företagens “purpose” blir viktigare och viktigare för talanger Varmt välkommen att lyssna! Programledare: Martin Matiesen och Sandra Modée Producent: Peder Groth, Dogwood AB Länk till poddens hemsida: https://sverigesmarknadschefer.se/ Rss Apple Podcaster →