Johanna Andrén, Marknadschef på Tre Sverige, berättar bland mycket annat om:

- Hur hon tar fram en marknadsstrategi

- Hur hon arbetar med “wildcards” i sin övergripande kampanjplan

- Varför marknadsföringen alltid måste vara relevant för varumärket

- Skillnaderna mellan Sverige och Kanada utifrån ett marknadsförings- och chefsperspektiv

- Varför en inhousebyrå kan vara en väldigt sårbar lösning

- Att komma igång och använda AI

- Vikten av att förankra marknadsföringen och kampanjer internt

- Varför TV-serien “All or Nothing: Arsenal” är otroligt inspirerande för chefer

Varmt välkommen att lyssna!

Programledare: Martin Matiesen och Sandra Modée

Producent: Peder Groth, Dogwood AB

Länk till poddens hemsida: https://sverigesmarknadschefer.se/

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Martin Matiesen och Sandra Modée. Innehållet i podden är skapat av Martin Matiesen och Sandra Modée och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.