I veckans avsnitt av Patric Blir Ängel gästas vi av Joakim Grip, medgrundare och VD för Aurezzi, det europeiska varumärket som omdefinierar oral care som en lyxupplevelse. Med en vision om att skapa något extraordinärt i en annars vardaglig rutin har Aurezzi, tillsammans med DJ Khaled, utvecklat “The Oral Gold Standard” – en guldpläterad tandborste som står som symbol för att unna sig det bästa, varje dag.


Vid Patrics sida finns ingen mindre än Konrad Bergström – serieentreprenören och innovatören bakom bland annat X Shore och Zound Industries. Tillsammans utforskar de Aurezzi’s resa, från en vision skapad i en schweizisk boutique-fabrik till ett globalt erkännande som en pionjär inom oral lyx.


Joakim delar med sig av historien bakom Aurezzi, från utmaningarna med att skapa en helt ny produktkategori till betydelsen av strategiska partnerskap för att lyfta varumärket. Konrad adderar sin expertis genom att analysera företagets potential, skalbarhet och framtida möjligheter inom marknaden.


Vad innebär det att borsta med en guldpläterad tandborste? Är detta framtidens definition av vardagslyx – och kommer Patric att investera?


Video and sound powered by Sony.

https://www.sony.com


Vi finns även här:

Hemsida:

https://patricblirangel.se/

Instagram:

https://instagram.com/patricblirangel

TikTok:

https://tiktok.com/@patricblirangel

Spotify:

https://open.spotify.com/show/4YUSaF5yYkPhTaDxsn526e?si=cd50106119094af0

YouTube:

https://www.youtube.com/@UC_uVPEuiJyCjFcQ53ppDlcA


#patricblirängel #nordicangels #startups #investeringar #affärsängel #finans #techinvesteringar


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Nordic Angels. Innehållet i podden är skapat av Nordic Angels och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.