Kör bara kör! Vi har träffat superduon och bröderna Jacob och Victor Eriksson, grundare av Boxbollen - ett fenomen som gått från idé och playtech startup till internationell succé på bara fem år och idag omsätter över 300 miljoner.
I ett härligt och fartfyllt avsnitt får vi höra hur Boxbollen tog form, hur de byggt sitt varumärke, och hur de strategiskt använt marknadsföring, och framförallt celebrities och sociala medier för att växa.
“Vi pratar mycket om celebrity markering, inte influencer marketing... Vi vill jobba med riktigt kända människor och har vuxit med det. Vi har tagit större risker, betalat större summor och jobbat med större namn”.
Om du är nyfiken på hur man landar samarbeten med profiler som Khloé Kardashian, NFL-stjärnan Tom Brady och den irländske MMA-sensationen Conor McGregor är det här ett avsnitt för dig! Men det är också ett avsnitt fyllt av värdefulla insikter för alla som vill bygga ett starkt varumärke, vässa sin marknadsföring och hitta kreativa vägar till framgång!
Tack för att du lyssnar och glöm inte att följa oss i våra olika kanaler för fler insikter och inspiration!
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Moa Tyborn och Petra Byhmer. Innehållet i podden är skapat av Moa Tyborn och Petra Byhmer och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.