I detta avsnitt dedikerar vi oss till att prata om vikten av att jobba värderingsdrivet kring sitt varumärke.

Fredrik leder samtalet och har gett Sara och Elin i läxa att tänka ut sina favoritvarumärken och varför dom identifierar sig med dem. Avsnittet kretsar kring kärn-, kvalitativa-, kvantitativa- och kulturella värden samt kontrollfaktorer att beakta i det strategiska och operativa varumärkesarbetet.


Dela gärna din feedback till hej@scaleupeffekten.se


----------

Länkar

Steve Jobs klipp 1klipp 2klipp 3

The Modern Marketer - Infografik


Sociala medier

Sara Öhman på Linkedin | Instagram

Fredrik Malmström på Linkedin | Instagram

Elin Hartelius på Linkedin | Instagram

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Produceras av Silverdrake Förlag | Fredrik Malmström, Elin Hartelius & Sara Öhman. Innehållet i podden är skapat av Produceras av Silverdrake Förlag | Fredrik Malmström, Elin Hartelius & Sara Öhman och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.

Senast besökta

Scaleupeffekten Podcast

#13 Varumärkesvärderingar

00:00