I det här avsnittet har vi bjudit in Sara Cronsioe, marknadschef på Boostified Pay. Sara har en lång bakgrund inom Inbound och HubSpot och har jobbat på flera företag inom olika roller men alltid haft en röd tråd inom Inbound. Du får hänga med i ett härligt snack om hur du kan föra samma marknad och sälj på företaget, med hjälp av plattformen HubSpot. Du får ta del av Saras erfarenheter och kunskap kring utmaningar, mål, personas, kvalificering av leads och hur pass involverade alla egentligen bör vara i ett sånt här projekt. I slutet delar vi även med oss av våra så kallade "Fridays fuck-ups". Häng med!TIDSTÄMPLAR[02.22] Om Boostified Pay[05.08] HubSpot som plattform[06.43] Största utmaningarna vid samarbete mellan sälj och marknad[08.11] Hur bör vi arbeta med mål och KPI:er? [12.45] Bonussystem även för marknadsförare [14.08] Hur involverade bör alla vara på företag vid ett Inbound-projekt? [19.37] Vikten av att arbeta med personas [22.55] Att kvalificera leads i HubSpot[25.24] Lesson learned by Sara [27.18] "Friday Fuck-ups" - vi delar med oss av våra misstag MER OM BOOSTIFIED PAYBesök deras webbplats härSkapa ett eget gratis konto härPrata mer med Sara Cronsioe på: [email protected] KONTAKTInboundpodden drivs av Magnus Äng och Caroline Skogh

Följ oss på LinkedIn eller mejla oss på [email protected]

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Inboundpodden. Innehållet i podden är skapat av Inboundpodden och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.