I avsnitt 46 får bjussar Atta & Maja på sin spöknatt på Bjertorpslott och hur de lyckades överleva sin rädsla för mörker med hjälp av visualisering.

Vistelsen på slottet gav dom också möjlighet att slipa mer på sin varumärkesstrategi för Studio In. I avsnittet går inredarna igenom de 12 arketyperna som många bolag bygger sin identitet på men som också funkar perfekt som inspiration när du vill utveckla på ditt egna personliga varumärke. Oavsett om du söker jobb, är anställd eller driver eget är ditt personliga varumärke en byggsten till att nå dina mål. För visst är det viktigt att förstå vad du signalerar ut så du kan attrahera rätt kontakter, uppdrag och liv.

Atta och Maja tipsar om vilka enkla övningar du kan använda dig av för att börja bygga och utveckla ditt varumärke.

Bla. Uneståhls visualiseringsövningar och självhypnos. Det kommer inte bli tråkigt!

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Studio In . Innehållet i podden är skapat av Studio In och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.