Emma Lundsten och Sandra Modée gästar podden Framtidens E-Handel och delar med sig av sina insikter kring influencer marketing. Hur kan en budgetfördelning se ut mellan macro, middle och micro influencers? Och hur går man tillväga för att bedöma vilka influencers som passar ens varumärke?

Ta del av Emmas och Sandras insikter, tankar och tips i detta avsnitt i Framtidens E-handel.


De berättar hur influencer marketing såg ut för 10-15 år sedan, hur man kan jobba lokalt för att bygga tillit, och hur en profils engagemang kan vara missvisande. De förklarar även vilka de vanligaste misstagen är, men också hur viktigt det är att företag vågar satsa rejält. Emma och Sandra delar slutligen med sig av vad de tror vi kan förvänta oss inom influencer marketing de kommande åren.


Här hittar du Emma & Sandra:

https://www.linkedin.com/in/emma-lundsten/ 

https://www.linkedin.com/in/sandramod%C3%A9e/ 

 

Följ Björn på LinkedIn

https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/ 

 

Följ Framtidens E-handel på LinkedIn

https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/ 

 

Besök vår hemsida & Instagram

https://www.framtidensehandel.se/ 

https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/

 

Sponsor:

https://centra.com/ 

 

Tack för att du lyssnar!



Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel.


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Björn Påhlman Spenger. Innehållet i podden är skapat av Björn Påhlman Spenger och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.