Återföreningen! Är pandemin över? Nej, det ör den inte men Antonijo, Christian och Daniel träffades fysiskt för att spela in podd nummer 26.
Vi snackar ner Blåvitts silly season - ska vi plocka in Hjörtur Hermannsson? Har Gurra en plats? Vad händer med alla kontrakt? Vilka bör få förlängt? Vem ska säljas?
Vi pratar dessutom om EM och landslagets framfart i detsamma.
Vi behandlar näthat och Daniel har tydligen ett lik i garderoben…
Vi pratar givetvis om Stahre, men även om storken. Dessutom kommer en glädjande lägesbeskrivning inifrån truppen.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Baraben.com. Innehållet i podden är skapat av Baraben.com och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.