"Om inte jag säljer gör någon annan det". I sitt djupaste självbedrägeri tyckte Ali att han gjorde en välgärning när han langade amfetamin. En dag, efter en lång tids spaning, blev han gripen av polis. Där i polisbilen vände hans liv.
Då hade Ali hunnit bo i USA, arbetat med musikgiganter, försökt fly sitt inre och bränt broar. I dag arbetar Ali med att hjälpa andra ur drogberoende och kriminalitet och är aktuell med boken "Hej jag heter Ali". Välkommen att lyssna på Alis berättelse i Narkopodden avsnitt 79!
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Jessica Vikberg. Innehållet i podden är skapat av Jessica Vikberg och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.