2019 är över och därmed går vi in i ett nytt årtionde. I detta avsnitt summerar vi därför några av händelserna från 2019 som vi fastnade extra mycket för:

Varför blev Staffanstorps kommunfilm den mest sedda någonsin? Och var debatten om filmen verkligen rimlig?

Hur påverkas influencerbranschen av att Isabella Löwengrip, Linnea Claesson och Joakim Lundell har varit i blåsväder?

Och varför bör de traditionella mediehusen sluta såga swishjournalister?

Dessutom blickar vi framåt mot 2020 och pratar om det faktum att marknadsföringen är död.

Vi vill även passa på att önska alla underbara lyssnare ett riktigt gott nytt år!

-----------------------

Vi är tacksamma för synpunkter och feedback. Vi tar även gärna emot tips på ämnen och gäster i vår podcast. Eller så kanske du vill att vi ska komma till din arbetsplats och snacka media och kommunikation?

Kontakta oss på:

[email protected]

Följ oss på Facebook:

http://facebook.com/svenssonmattisson

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Anders Svensson och Linus Mattisson. Innehållet i podden är skapat av Anders Svensson och Linus Mattisson och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.