Wowpodden
Avsnitt

Röststyrd kundservice och framtidens voicebots med Cecilia Drott Kisch, Customer- och Partner Success Manager, Voice Provider!

Dela

Välkommen till dagens avsnitt där jag möter Cecilia Drott Kisch från Voice Provider, som delar med sig av sina insikter om hur röststyrda IVR-lösningar och voicebots effektiviserar kunddialoger och skapar smidiga kundupplevelser.


Vi pratar bland annat om:

🌟 De största fördelarna med att använda voicebots jämfört med traditionella lösningar och hur dessa kan förbättra kundservice.


🌟 Hur Voice Provider har hjälpt både små och stora företag, samt myndigheter, att skapa enkla och direkta kundupplevelser – och hur behoven och förväntningarna skiljer sig mellan offentliga aktörer som Försäkringskassan och Skatteverket, jämfört med privata företag.


🌟 Vanligaste missuppfattningarna om voicebots.


Följ med på ett inspirerande samtal om röststyrd teknik, innovation inom kundservice och framtidens digitala lösningar! 🤖


Du kan kontakta Cecilia här:

https://www.linkedin.com/in/cecilia-drott-kisch/

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Serviceproffsen Wowservice. Innehållet i podden är skapat av Serviceproffsen Wowservice och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.

Senast besökta

Wowpodden

Röststyrd kundservice och framtidens voicebots med Cecilia Drott Kisch, Customer- och Partner Success Manager, Voice Provider!

00:00