Välkommen till dagens avsnitt där jag möter Cecilia Drott Kisch från Voice Provider, som delar med sig av sina insikter om hur röststyrda IVR-lösningar och voicebots effektiviserar kunddialoger och skapar smidiga kundupplevelser.
Vi pratar bland annat om:
🌟 De största fördelarna med att använda voicebots jämfört med traditionella lösningar och hur dessa kan förbättra kundservice.
🌟 Hur Voice Provider har hjälpt både små och stora företag, samt myndigheter, att skapa enkla och direkta kundupplevelser – och hur behoven och förväntningarna skiljer sig mellan offentliga aktörer som Försäkringskassan och Skatteverket, jämfört med privata företag.
🌟 Vanligaste missuppfattningarna om voicebots.
Följ med på ett inspirerande samtal om röststyrd teknik, innovation inom kundservice och framtidens digitala lösningar! 🤖
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör
Serviceproffsen Wowservice. Innehållet i podden är skapat av Serviceproffsen Wowservice och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.