I detta avsnitt dyker vi in i Apohems imponerande kundserviceresa! 🚀


Apohem tog 2023 hem Pricerunners prestigefyllda pris Årets e-mĂ€stare alla kategorier samt Årets e-handlare inom kategorin HĂ€lsa och förstĂ€rker dĂ€rmed positionen som en av de ledande aktörerna i Sverige inom e-handel, inte minst inom hĂ€lsa och vĂ€lmĂ„ende.


Apohems kundserviceteam har 3 Ă„r i rad kammat hem Imbox Ă„rliga utmĂ€rkelse 'Customer Service of the yearÂŽ med nomineringen: "Med ert stora engagemang och föredömliga anvĂ€ndning av ImBox tjĂ€nster, har ni tilldelats ImBox Customer Service Awards 2024 – Customer Service of the Year. Er verksamhet har upprĂ€tthĂ„llit en exceptionell kundservice och visat vad en kundupplevelse i vĂ€rldsklass innebĂ€r."


I detta avsnitt delar Frida Wallin, Head of Customer Service pÄ Apohem, med sig av insikter och erfarenheter frÄn den imponerande transformationsresa som har gjort Apohem till en stor aktör inom e-handel.

Hon delar bland annat med sig av:

🌟 Vilka framgĂ„ngsfaktorer som bland annat har bidragit till att de har blivit utnĂ€mnda till Ă„rets e-handlare.


🚧 Vilka hinder de har stött pĂ„ och hur de har övervunnit dem.


🔼 Vilka trender hon ser inom kundservicevĂ€rlden och vad Apohem har i pipen.

Och mycket mer.


Följ med oss i detta inspirerande samtal och fĂ„ vĂ€rdefulla insikter om framtidens kundservice! 🚀


Du kan kontakta Frida hÀr:

https://www.linkedin.com/in/frida-wallin-73853467/

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild pÄ den hÀr sidan tillhör Serviceproffsen Wowservice. InnehÄllet i podden Àr skapat av Serviceproffsen Wowservice och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.

Senast besökta

Wowpodden

Kundservice i framkant med Apohems Head of Customer Service Frida Wallin!

00:00