I detta avsnitt dyker vi in i Apohems imponerande kundserviceresa! đ
Apohem tog 2023 hem Pricerunners prestigefyllda pris à rets e-mÀstare alla kategorier samt à rets e-handlare inom kategorin HÀlsa och förstÀrker dÀrmed positionen som en av de ledande aktörerna i Sverige inom e-handel, inte minst inom hÀlsa och vÀlmÄende.
Apohems kundserviceteam har 3 Ă„r i rad kammat hem Imbox Ă„rliga utmĂ€rkelse 'Customer Service of the yearÂŽ med nomineringen: "Med ert stora engagemang och föredömliga anvĂ€ndning av ImBox tjĂ€nster, har ni tilldelats ImBox Customer Service Awards 2024 â Customer Service of the Year. Er verksamhet har upprĂ€tthĂ„llit en exceptionell kundservice och visat vad en kundupplevelse i vĂ€rldsklass innebĂ€r."
I detta avsnitt delar Frida Wallin, Head of Customer Service pÄ Apohem, med sig av insikter och erfarenheter frÄn den imponerande transformationsresa som har gjort Apohem till en stor aktör inom e-handel.
Hon delar bland annat med sig av:
đ Vilka framgĂ„ngsfaktorer som bland annat har bidragit till att de har blivit utnĂ€mnda till Ă„rets e-handlare.
đ§ Vilka hinder de har stött pĂ„ och hur de har övervunnit dem.
đź Vilka trender hon ser inom kundservicevĂ€rlden och vad Apohem har i pipen.
Och mycket mer.
Följ med oss i detta inspirerande samtal och fĂ„ vĂ€rdefulla insikter om framtidens kundservice! đ
Podden och tillhörande omslagsbild pÄ den hÀr sidan tillhör
Serviceproffsen Wowservice. InnehÄllet i podden Àr skapat av Serviceproffsen Wowservice och inte av,
eller tillsammans med, Poddtoppen.