Att skapa kampanjer som verkligen funkar är en av gymbranschens största utmaningar. I det här avsnittet gästar Pelle Sundström från Wondr och delar med sig av ett konkret ramverk för hur du bygger effektiva annonser.

Vi pratar om vikten av att identifiera målgruppens problem, skapa tydliga budskap, använda call to action och FOMO (Fear of Missing Out) – och varför det du själv tycker är självklart kan vara rena grekiskan för dina kunder. Ett relevant avsnitt för alla som jobbar med marknadsföring inom träning och hälsa.


Poddavsnittet presenteras i samarbete med BRP Systems | Wondr

Till Wondr:s webinarier

Kontakta Pelle: pelle@wondr.cc

.   .   .

Följ oss!

Brian van den Brink: Linkedin:@brianvdb eller Instagram: @thebrianvdb

Instagram: @sweatybusinessmedia

Linkedin: Sweaty Business Media

Web: sweatybusiness.se

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Sweaty Business Media. Innehållet i podden är skapat av Sweaty Business Media och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.

Senast besökta

Sweaty Business Podcast

#166: Specialavsnitt – Gymskolan: "kampanjer som ger resultat"

00:00