I årets första avsnitt har jag med mig Rickard Amidani som jobbar som social media specialist på Nordic hotels. Han har hand om 10 sociala medier konton på Nordic Hotels. Rickard har skapat ConsciousMinds som har haft gäster som Fredrik Eklund och Ola Serneke osv.

I det här avsnittet berättar Rickard om vad man ska tänka på för att lyckas med marknadsföring. Hur man kan skapa content utan att behöva  komplicera det. Rickard öppnar verkligen upp sig och berättar sin historia kring psykisk ohälsa och hur han tog sig ur det. Han pratar även hur han har stärkt sin självkänsla. Det här är en av dem mest konkreta avsnittet som jag har haft i podden. Det är även väldigt öppet,  ärligt och inspirerande!

Hör gärna av er och berätta vad ni tyckte om avsnittet på sociala medier

@Rickardamidani 

@Kimschoultz

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Kim Schoultz. Innehållet i podden är skapat av Kim Schoultz och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.