I detta avsnittet gästas vi av industriföretaget TORMEK och Hugo Öhman som är digital specialist. Hugo berättar om de nyckelfaktorer som lett till TORMEKs otroliga succé och intresse för deras slipmaskiner på sociala medier!

Så har de fått intressenter att kolla 180 000 minuter på deras lives på YouTube

Experimenten på TikTok och den underliga virala videon

Hur TORMEK byggt sin egna inhouse avdelning

Kombinationen organiskt och köpt annonsering

Innehållet som fungerar kanal för kanal

Hur TORMEK jobbar med sina 300 ambassadörer och influencers

Så har sociala medier skapat affärsnytta och effekt

_________________________________________

💜 Håll koll på de senaste nyheterna inom sociala medier genom att följa oss på⁠ Instagram⁠ eller prenumerera på vårt ⁠nyhetsbrev⁠

⭐️ Gillar du podden!? Glöm inte att prenumerera och samt ge oss ett betyg i din poddapp

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Cecilia Victoria Kärrberg. Innehållet i podden är skapat av Cecilia Victoria Kärrberg och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.