Varför har DN:s chefredaktör tagit bort sitt FB-konto?I Kommunikationspodden berättar Peter Wolodarski, chefredaktör DN, om varför han i somras tog bort både sin Facebook, Twitter och Instagram - och vad han ersatt det med. 

Veckans avsnitt handlar också om annonsering. Tror Peter Wolodarski på att annonseringen är en hållbar lösning för Dagens Nyheter? - Vi hade när jag började på DN hade vi en annonsintäkt på 1,5 miljarder. 2018 hade vi en annonsintäkt på 450 miljoner. Totalt. Det konstaterades att vi inte kunde leva på digitala annonser. Där har vi behövt tänka om, säger han.  Hur Wolodarskis lösning hör du i veckans avsnitt när han besöker Max Landergård i Kommunikationspodden. 

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör AB Storstad Medieproduktion. Innehållet i podden är skapat av AB Storstad Medieproduktion och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.