Hur planerar man egentligen sina dagar på bästa möjliga sätt ?
Genom att börja högst upp - ditt VARFÖR, kan du sedan bryta ner detta i mål och aktiviteter. I detta avsnitt går vi igenom hur ett (arbetsflöde) workflow kan se ut under veckorna.
 
Vilka appar används,  kan automatisering spara tid och i så fall hur ska man tänka? Som företagare finns det mycket som behöver hållas koll på, hur ser man till att saker inte ramlar mellan stolarna?
 
Vi kommer bl.a att gå igenom:
  • Hur du sätter mål kopplat till ditt WHY
  • Vad det är för skillnad mellan ledande och släpande mål?
  • Hur processer och arbetsflöden kan förenkla din vardag och spara tid
  • Vilka appar som bäst kombineras för maximat utfall
  • Hur din kalender (hjärtat av allt) kan kopplas ihop med andra system och verktyg

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Alphov & Lopez. Innehållet i podden är skapat av Alphov & Lopez och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.