Det här är en grundbok i marknadsföring som är fylld med klassiska teorier och begrepp. Men även om marknadsföring är ett väl etablerat kunskapsområde, är det också ett område som är under ständig utveckling och förändring. I programmet lyfter vi de nya fenomen som färgat marknadsföringen allra mest de senaste åren. Några av dessa är hållbarhet, polarisering, digitalisering och mer kräsna konsumenter. I programmet pratar vi bl.a. om vilka som är de starkaste trenderna inom marknadsföringen just nu. Vi pratar om vad som egentligen ingår i begreppet marknadsföring. Och vi pratar om på vilket sätt teoretiska modeller egentligen är användbara i det praktiska arbetslivet. Lyssna och få en kortversion av boken!
Du kan stötta arbetet med podden genom att antingen skänka en engångssumma via swish (till nr 0737719037) eller genom att bli månadsgivare (tillika plusmedlem) för 19kr/mån (15kr+moms). Som plusmedlem får du även lyssna reklamfritt. Länk till plusmedlemskap hittar du här: https://plus.acast.com/s/larafranlarda.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Fredrik Hillerborg. Innehållet i podden är skapat av Fredrik Hillerborg och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.