Vi lever i en tid då utvärderingsmail från företag duggar tätt och resurser läggs på att mäta kundnöjdhet med insamlad data. Men i boken lyfts att de metoder som används inte räcker för att förstå vad som verkligen skapar värde. Den riktiga kundnöjdheten, den vi lägger på minnet, skulle närmast kunna beskrivas som “det där lilla extra”. Och det uppkommer inte från uträknade guidelines eller stränga ramverk, utan här gäller det att sätta sig i kundens skor för att bredda sitt perspektiv. I programmet pratar vi bl.a. om hur organisationer bör (och inte bör) arbeta med kundundersökningar. Vi pratar om hur enskilda anställda ofta är hjältar i kundbemötandet. Och vi pratar om varför mikro-risker är en nyckel i “det där lilla extra” som skapar kundvärde. Lyssna och få en kortversion av boken!
Du kan stötta arbetet med podden genom att antingen skänka en engångssumma via swish (till nr 0737719037) eller genom att bli månadsgivare (tillika plusmedlem) för 19kr/mån (15kr+moms). Som plusmedlem får du även lyssna reklamfritt. Länk till plusmedlemskap hittar du här: https://plus.acast.com/s/larafranlarda.
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Fredrik Hillerborg. Innehållet i podden är skapat av Fredrik Hillerborg och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.