Nytt avsnitt varje vecka. Alltid kort, koncist och rakt på kärnan!

Customer Experience för e-handel. I detta korta och matiga podcast avsnittet pratar vi bland annat om:

* Definition CX (Customer Expericence)

* Upplevelsen digitalt vs. fysiskt

* Faktorer som påverkar kundresan i e-handel

* Pelle exemplifierar en bra kundresa: Juniper.se

* Jojje exemplifierar en bra kundresa: Tretti.se

Fyra konkreta tips på kundresan:

1. Sätta sig i kundens sits

2. Gör en kundresekarta

3. Skapa en gemensam bild av kundresan

4. Innovera från den gemensamma kundresan

* Pelle ger tips på enkla saker att göra inom kundresan:

1. Titta över sajtens kategoristruktur

2. Följ kundens resa hela vägen till återköp

3. Fortsätt utgå från kundens ögon

Avslutning: Senaste köpet online, från vem och hur var upplevelsen?

* Pelle pratar om sin upplevelse från Livingflower.se

* Jojje pratar om sin upplevelse från Peak Performance

Är ni intresserade att läsa mer om Omniarch, vad vi gjort och hur vi jobbar - välkommen till www.omniarch.se

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Omniarch Podcast om E-handel. Innehållet i podden är skapat av Omniarch Podcast om E-handel och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.