Vad är lead nurturing? Och hur kan du bearbeta dina leads? I det här avsnittet förklarar vi vad lead nurturing innebär, hur viktigt det är att fånga sina leads direkt efter konvertering och bearbeta dom längs hela köpresan. Du får ta del av olika metoder för att bearbeta dina leads och hur du kan kvalificera dom med hjälp av lead scoring.  Häng med!TIDSTÄMPLAR[04.55] Recep: Vad är lead capture? [06.18] Bearbeta leads vid första konvertering [06.53] Vad är lead nurturing? [09.41] Bearbeta leads genom Content Marketing  [11.30] Effektivisera ditt arbete med Marketing Automation[12.53] Multi Channel Lead Nurturing[16.40] Sälj + Marketing = Smarketing  [19.40] Kvalificera leads med Lead ScoringMER OM LEAD GENERATIONLead Generation - en guide för nybörjare! (blogg)Lead Scoring - kvalificera leads med data! (blogg)HubSpot CRM - kom igång gratis! (blogg)KONTAKTInboundpodden drivs avCaroline Skogh och Magnus Äng.Besök vår webbplats eller mejla oss på [email protected]

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Inboundpodden. Innehållet i podden är skapat av Inboundpodden och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.