Matilde Urdinola är grundare och CEO på ridklädes bolaget Yagya - för den moderna ryttaren. Matildes har tidigare drivit mötesbokningsbolaget 101 Relationer som snabbt tog marknadsandelar och framgångsrikt bokade 1000-tals möten inom B2B.

Matilde lär oss hur och när vi ska använda Instagram som en säljkanal. För Matilde är det självklart - det är en av alla viktiga marknadskanaler som ska in i marknadsplanen.

Instagram är ett klockrent verktyg för att bygga och visa ert varumärke. Men för att lyckas behöver det vara en del av er strategi och rätt kompetens behövs.

Oftas behöver man inse sina kunskapsbegränsningar och ta in expertis utifrån för att komma igång.

Framförallt varför vi behöver ha med Instagram i vår marknadsplan och hur vi gör det - det lär vi oss i dagens avsnitt med Matilde.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör vloxq, Wilma. Innehållet i podden är skapat av vloxq, Wilma och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.