Entreprenören Robin Stenman, VD för börsnoterade Tourn, gästar podden Framtidens E-Handel och berättar om när han som ung byggde bot:ar för att bibehålla sin höga ranking i dataspelsvärlden för att hinna med att bygga bolag samtidigt. I veckans avsnitt berättar Robin bland annat hur man bygger det perfekta direct-to-consumer varumärket. Hur såg influencer marketing ut för 8 år sedan, hur har det utvecklats sedan dess, och vad kan vi förvänta oss inom influencer marketing i framtiden? Hur kommer framtida influencer-agenturer att se ut? Hur stor är influencerns makt egentligen, och vilket ansvar för den makten med sig? Finns det ett recept för framgångsrika direct-to-consumer brands, och vad är ingredienserna för det receptet? Ta del av Robins kunskap i veckans avsnitt i Framtidens E-handel.

 

Här hittar du Robin & Tourn

https://www.linkedin.com/in/robin-stenman-b48ba840/

https://tourn.com/ 

https://www.instagram.com/tournagency/

Gillar du podden? Stötta oss & donera en slant 👇

https://supporter.acast.com/framtidens-e-handel

Supporta oss genom att rate:a podden i iPhone-appen Podcaster

https://podcasts.apple.com/us/podcast/framtidens-e-handel/id1536993379

 

Följ Björn på LinkedIn

https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/

 

Följ Framtidens E-handel på LinkedIn

https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/

 

Besök vår hemsida & Instagram

https://www.framtidensehandel.se/

https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/ 

Sponsor

https://www.treyd.io/

Tusen tack för att du lyssnar!

Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel.

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Björn Påhlman Spenger. Innehållet i podden är skapat av Björn Påhlman Spenger och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.