Neuromarknadsföring är ett sätt att marknadsföra tjänster och produkter.Psykolog Liria Ortiz går igenom olika principer inom neuromarketing. Hur vi rationaliserar saker, hur du kan göra för att kunden snabbt ska förstå hur din tjänst/produkt fungerar, varför du ska ta med max tre olika alternativ. Men även vikten av att du aktiverar kundens olika känslor samt hur du använder rätt ord. Lyssna på det här trevliga och informativa avsnittet! Om du vill höra mer av Liria, lyssna även på avsnitt 166 av Nätverkspodden där hon pratar om "Konsten att gnälla".

Om du vill höra ännu mer, lyssna på något av alla avsnitt om copywriting! Det är snarlikt neuromarknadsföring.Boktips: We are blind

 

 

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Nina Jansdotter och Marie Hagberg. Innehållet i podden är skapat av Nina Jansdotter och Marie Hagberg och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.