I detta avsnittet får vi besök i podden av David Olsson och Pauline de Sera som jobbar med performance marketing och organiskt innehåll på LYKO. LYKO är en stor framgångssaga där sociala medier är en del av deras framgångsrecept för att bygga varumärke, skapa långsiktiga relationer och driva försäljning.

I detta avsnittet får ni höra:

Så ser LYKOs social mediateam ut 

Så synkar LYKO organiskt med köpt annonsering och kampanjer 

Detta fungerar för organiskt och köpt annonsering...för LYKO 

Så utvärderar de resultatet 

Viktigaste nycklarna för LYKOS framgångsrecept i sociala medier 

Lämna gärna en recension om du gillar avsnittet

👍🏼 Följ oss på Instagram för fler tips och nyheter inom sociala medier

👍🏼 Prenumerera på vårt nyhetsbrevför att få nyheter, utbildningar, webinar direkt i inkorgen!

---

Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitalsnack/message

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Cecilia Victoria Kärrberg. Innehållet i podden är skapat av Cecilia Victoria Kärrberg och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.