I detta avsnitt gästas vi av ICA Sveriges ansvariga för sociala medier - Anna-Sara Nilsson. Hon berättar kring ICAs strategi och hemligheten bakom deras unika tonalitet på sociala medier som gjort ICA till en engagemangssuccé I avsnittet får du höra om:
Hur ser ICA Sveriges strategi ut kanal för kanal
Innehåll som funkar
Hur de utvecklade sin unika tonalitet
Så jobbar de med kommentarshantering
Hur mäter de effekten av sociala medier
Lämna gärna en recension om du gillar avsnittet.
👍🏼 Följ oss på Instagram för fler tips och nyheter inom sociala medier.
👍🏼 Prenumerera på vårt nyhetsbrevför att få nyheter, utbildningar, webinar direkt i inkorgen!
---
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitalsnack/message
Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Cecilia Victoria Kärrberg. Innehållet i podden är skapat av Cecilia Victoria Kärrberg och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.