Storbolag by default. Det var namnet som Sarah föreslog när Deeped äntligen kunde släppa nyheten. Så dags igen: Social by default förändras och vi berättar till vad och hur. Det har varit en ganska intensiv höst och vi pratar om hur man som social media manager kan förbereda ledigheten utan att tappa fart och synlighet. Så tipsar vi självklart om att vi inom ett par veckor faktiskt är intervjuade i en av våra poddkollegors podcast. Missa inte det här avsnittet!

Foto: Lars Lundqvist https://www.flickr.com/photos/arkland_swe/

Tony Hammarlunds Digital Marknadsföring https://podcasts.apple.com/se/podcast/digital-marknadsf%C3%B6ring-med-tony-hammarlund/id1309838434

Podcasten Social by default drivs av Deeped Niclas Strandh, Social media Responsible & Performance Specialist, SEB och Sarah Larsson Bernhardt, Head of social på SKF Group Corporate communication.

Shownotes, länkar och alla avsnitt hittar ni på http://podcast.socialbydefault.se.

Prenumerera på podcasten via Itunes. Ge oss gärna ett betyg och en recension! Eller följ oss på Spotify (https://open.spotify.com/show/7hzQ5YVQxxFZq77JsNhg9r?si=7WyrDPfpQaaOON5KbGtFcQ), Acast (https://www.acast.com/socialbydefault) eller Stitcher (https://www.stitcher.com/podcast/social-by-default)

Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault (http://facebook.com/socialbydefault). Läs mer om konceptet på på vår sajt http://socialbydefault.se. Kolla också in vårt instagramkonto (http://instagram.com/socialbydefault).

Podden och tillhörande omslagsbild på den här sidan tillhör Social by default. Innehållet i podden är skapat av Social by default och inte av, eller tillsammans med, Poddtoppen.